reklama

Zmätok

Pomaľovaná tisícami farieb jesene.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nie sama pýtam sa:

Čo sa deje?

Nádeje - zabúdam na význam

týchto písmen.

Ty pravidlá hádžeš za hlavu.

Lenže ja som vždy bola iná

od teba. Ty zas iný

od všetkých.

Hovoríš: Vôbec k sebe nepatríme.

(je tu chladno. Ako v zime...)

Nie sme si súdení.

Akým súdom sme sa to vlastne

už na začiatku odsúdili?

V mojom srdci to znie ako:

Len strácame spolu čas.

Je to v nás.

Vieme, čo smieme,

len každý z nás

to berie inak.

Znak vypálený vo mne

ma ďalej nepustí.

Len jeden smie vstúpiť

do mojej aleje.

Pre mňa sú to teraz galeje,

pretože si takmer prestúpil

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

môj prah.

Viem, pravidlá určujem sama.

Že vraj si robím život ťažším.

To tvrdia ľudia naokolo.

Naoko im prisvedčím.

Nikoho však nepresvedčím,

že vidím význam

svojho konania.

Vraj vrana k vrane sadá.

Ku mne si prisadol

úplne iný živočíšny druh.

A čo potom s protikladmi,

čo majú opačný magnetický pól?

Kam sa zaradiť?

Do vtáčej ríše?

Snáď by som radšej

bola magnetka.

Čo nerobiť?

Vietor rozfúkal myšlienky

na všetky strany sveta.

Dávno nie som svätá.

To odkazujem tým,

ktorí si to myslia.

Som človek.

Neviem, čo je správne.

To sa ani vedieť nedá.

Je to veda -

srdca.

Snažím sa balvan preskočiť

a nie ho obísť.

Ale už nemám v nohách síl.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Človek zväčša pil

vodu, čo mu dali.

Je však vždy správne,

to čo sa správnym zdá?!

Lýdia Šoltysová

Lýdia Šoltysová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek - milión Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu