reklama

Bráň sa!

Nostalgicky. Napadla ma spomienka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Bola ozbrojená.

A ja - slabá žena,

podľahla som.

A vpustila dnuká.

Pred zavretými očami

ruka.

Nežne hladká líce.

Učebnice v skrini

ležia. Aj tak sú nanič.

Utiekol mi chránič...

Nie, nie, nie, nie! Nie!

Vyhlasujem vojnu. Spomienkam.

Navliekam brnenie a

znova si kľudne sedím

v kresle.

Nesmiem zavrieť oči!

To sa stáva. Žiadna nová

správa. Ako po starom.

Nechcem žiť z toho,

čo je preč. Ľúbiť utópiu.

Som z mäsa a kostí.

Žiadna predstava, žiaden ideál.

Tak ťa prosím, nezlosti ma.

Dymový dych je preč.

Pehy sú preč.

Odstránia ich aj v salóne

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

krásy? Asi...

Pokúšam sa na ne

zabudnúť.

Krásne dlane.

Neboli stvorené pre teba!

Pahreba...a začínam

odznova... Klapka!

Lýdia Šoltysová

Lýdia Šoltysová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek - milión Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu